Podpis elektroniczny

Podpis elektroniczny

Podpis elektroniczny służy do podpisywania dokumentów cyfrowych. Podpisana nim umowa lub pismo mają te same skutki prawne, co dokumenty tradycyjne opatrzone Twoim podpisem.

Podpis elektroniczny oszczędza Twój czas i zwiększa bezpieczeństwo, bo jego podrobienie jest trudniejsze, niż podpisu własnoręcznego.

Kwalifikowany podpis elektroniczny znajduje szerokie zastosowanie w świecie biznesu. Ułatwia, przyspiesza i porządkuje procesy rekrutacyjne, zawieranie umów B2B/B2C oraz prowadzenie dokumentacji firmowej.
Wykorzystując bezpieczny podpis elektroniczny, można podpisać plik dokumentów, w tym: faktury elektroniczne, pisma procesowe w sądowym postępowaniu upominawczym, e-deklaracje podatkowe i wiele więcej.

Zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Urząd skarbowy
Generalny Inspektor Informacji Finansowej
Krajowy Rejestr Sądowy
Zamówienia publiczne
Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej
Elektroniczne umowy i oferty handlowe
Wszystkie urzędy

Podpis elektroniczny

Wybierz podpis dopasowany do Twoich potrzeb.

Popular Choice
SimplySign
SimplySign
PLN
od 299
netto
  • funkcjonuje bez fizycznej karty oraz czytnika
  • podpisujesz na komputerze, tablecie lub w telefonie
  • gwarantuje bezpieczeństwo czynności wykonywanych online
  • Jest zgodne z eIDAS, CSC oraz platformami AdobeSign i Microsoft
  • Jest uznawany na terenie całej Unii Europejskiej
  • Ważność certyfikatu to 1 rok, 2 lub 3 lata
Mini
Certum mini
PLN
od 219
netto
  • Funkcjonuje przy użyciu fizycznej karty oraz czytnika
  • Podpisujesz na komputerze z systemem Windows, MacOs lub Linux
  • Jedyny w Polsce automatycznie rozpoznawany jako zaufany w programach ADOBE
  • Małe rozmiary - idealny do zastosowań mobilnych
  • Ważność certyfikatu to 1 rok, 2 lub 3 lata
Standard
Certum Standard
PLN
od 219
netto
  • Funkcjonuje przy użyciu fizycznej karty oraz czytnika
  • Podpisujesz na komputerze z systemem Windows, MacOs lub Linux
  • Jedyny w Polsce automatycznie rozpoznawany jako zaufany w programach ADOBE
  • Karta kryptograficzna (wielkość karty bankomatowej - StarCos® 3.5)
  • Ważność certyfikatu to 1 rok, 2 lub 3 lata
SimplySign
Odnowienie SimplySign
PLN
od 149
netto /rok
  • Odnowienie załatwisz zdalnie przez Internet, bez wychodzenia z domu lub biura
  • Odnowienie jest tańsze niż zakup nowego certyfikatu
  • Odnowienie na 1 rok, 2 lub 3 lata
Podpis na karcie
Odnowienie Certum karta
PLN
od 149
netto /rok
  • Odnowienie załatwisz zdalnie przez Internet, bez wychodzenia z domu lub biura
  • Odnowienie jest tańsze niż zakup nowego certyfikatu
  • Odnowienie na 1 rok, 2 lub 3 lata
Przeniesienie z karty do chmury
Przeniesienie podpisu z karty do chmury
PLN
od 199
netto
  • Całkowicie rezygnujesz z fizycznej karty i czytnika do kart
  • Całą procedurę przeniesienia możesz przejść nie wychodząc z domu, przez internet
  • Dowolnie wybierasz okres ważności nowego certyfikatu (1 rok, 2 lub 3 lata)