Nasi pracownicy serwisu są w stanie zdalnie rozwiązać praktycznie wszystkie Państwa problemy związane z oprogramowaniem i systemem operacyjnym.
POMOC ZDALNA - JAK TO DZIAŁA?
Pomoc zdalna opiera się na świadczeniu usług informatycznych na odległość. Połączenie zdalne nawiązywane jest na życzenie klienta przy pomocy programu Team Viewer i polega na udostępnieniu podglądu ekranu jego komputera jednemu z naszych pracowników.
PRZEZ CAŁY CZAS BĘDZIESZ WIDZIEĆ NA SWOIM EKRANIE WSZYSTKIE CZYNNOŚCI WYKONYWANE PRZEZ NASZEGO PRACOWNIKA I MOŻESZ W KAŻDEJ CHWILI ZAKOŃCZYĆ POŁĄCZENIE ZDALNE Z TWOIM KOMPUTEREM.
Połączenie zdalne pozwala skrócić czas reakcji na zgłoszony problem do minimum.
Oszczędność czasu jest niewątpliwą zaletą tego rozwiązania i przekłada się jednocześnie na znaczące zmniejszenie kosztu usługi.
Dzięki pomocy zdalnej jesteśmy w stanie usunąć większość typowych problemów, z którymi borykają się użytkownicy.
JAK SKORZYSTAĆ Z POMOCY ZDALNEJ?
![]() |
Wybrać link pliku DATECH POMOC lub obrazek |
![]() |
Zezwolić na pobieranie programu DATECH POMOC do sesji zdalnej o nazwie datech_support.exe |
![]() |
Rozpocznie się proces pobierania pliku, który należy później uruchomić. |
![]() |
Po zainstalowaniu i uruchomieniu programu wyświetli się okno o potwierdzenie Regulaminu |
![]() |
Po zainstalowaniu i uruchomieniu programu wyświetli się okno z Twoim ID i hasłem. Hasło i login należy podać pracownikowi DATECH SiSK, który za ich pomocą połączy się |