Nasi pracownicy serwisu są w stanie zdalnie rozwiązać praktycznie wszystkie Państwa problemy związane z oprogramowaniem i systemem operacyjnym.

 

 

POMOC ZDALNA - JAK TO DZIAŁA?

Pomoc zdalna opiera się na świadczeniu usług informatycznych na odległość. Połączenie zdalne nawiązywane jest na życzenie klienta przy pomocy programu Team Viewer i polega na udostępnieniu podglądu ekranu jego komputera jednemu z naszych pracowników.

PRZEZ CAŁY CZAS BĘDZIESZ WIDZIEĆ NA SWOIM EKRANIE WSZYSTKIE CZYNNOŚCI WYKONYWANE PRZEZ NASZEGO PRACOWNIKA I MOŻESZ W KAŻDEJ CHWILI ZAKOŃCZYĆ POŁĄCZENIE ZDALNE Z TWOIM KOMPUTEREM.

Połączenie zdalne pozwala skrócić czas reakcji na zgłoszony problem do minimum.
Oszczędność czasu jest niewątpliwą zaletą tego rozwiązania i przekłada się jednocześnie na znaczące zmniejszenie kosztu usługi.

Dzięki pomocy zdalnej jesteśmy w stanie usunąć większość typowych problemów, z którymi borykają się użytkownicy.

 

JAK SKORZYSTAĆ Z POMOCY ZDALNEJ?

1

Wybrać link pliku DATECH POMOC lub obrazek

 

2 Zezwolić na pobieranie programu DATECH POMOC do sesji zdalnej o nazwie datech_support.exe
3 Rozpocznie się proces pobierania pliku, który należy później uruchomić.
4 Po zainstalowaniu i uruchomieniu programu wyświetli się okno o potwierdzenie Regulaminu

Po zainstalowaniu i uruchomieniu programu wyświetli się okno z Twoim ID i hasłem.

Hasło i login należy podać pracownikowi DATECH SiSK, który za ich pomocą połączy się
zdalnie z Państwa komputerem.